A legtöbb vállalat rendelkezik saját ügyfél vagy partner nyilvántartással. Azonban mégis előfordul, hogy vagy nincs ilyen, vagy valamely speciális üzleti célra, pl. alvállalkozók, ügynökök, alkuszok adatainak tárolására és karbantartására nincs informatikai támogatás.

Ilyen esetben használhatjuk a rendszer beépített adattörzseit. A rendszerben találunk egy ügyfél- és egy partnertörzset is.

Ügyféltörzs

Az ügyféltörzsbe azokat a természetes vagy jogi személyeket vehetjük fel, akiket cégünk kiszolgál, akik számára szolgáltatást nyújtunk, akik érdekében fő tevékenységünket végezzük.

Partnertörzs

A partnertörzsbe pedig azokat a természetes vagy jogi személyeket rögzíthetjük, akik az ügyfeleink kiszolgálásában segítenek, támogatnak minket, akikkel együttműködünk fő tevékenységünk végzése során.

Mindkét törzsben eltárolhatjuk az ügyfeleink, partnereink személyes illetve céges adatain felül a kapcsolattartóikat, elérhetőségeiket, akár olyan speciális elérhetőséget is, mint a hivatali kapu azonosítójuk. A bejegyzéseknél eldönthetjük, hogy azokat mindenki láthatja, vagy csak mi magunk. Lehetséges tehát magán és cégszintű nyilvántartás létrehozása is.

A rendszerben az ügyintézés során mindig használhatjuk ezeket a törzseket, tehát pl. egy beérkező postai küldemény feladóját, egy peres ügyben a felperes személyét, egy kimenő e-mail címzettjét bármikor kiválaszthatjuk könnyen és gyorsan ezekből a nyilvántartásokból.