Történetünk fontosabb eseményei

1996

Megalapítottuk a Quattrosoft Kft-t

1996.04.06 - Miután 4 évig betéti társaságként működtünk, 1996-ban eldöntöttük, hogy cégformát váltunk, és a továbbiakban kft-ként dolgozunk. A cég neveként megtartottuk a Quattrosoft-t.

IQSoft együttműködés

1996.09.01 - Startégiai együttműködési megállapodást kötöttünk az IQSoft-tal, melynek keretein belül az IQSoft legnagyobb projektjeiben vettünk részt.

1998

Sikeres ISO 9001 tanúsítás

1998.06.24 - Fél éves felkészülés után sikeresen teljesítettük az elvárásokat és megkaptuk a tanúsítást.

2001

Átadtuk a magyar vízum rendszert

2001.05.04 - Az IQSoft alvállalkozójaként elkészítettük a magyar vízumrendszert, mely a teljes vízumkiadási folymatot támogatta.

2006

A BürOffice elindulása

2006 tavaszán sok egyeztetést követően eldöntöttük, hogy fejlesztünk egy olyan rendszert, amivel a vállalatok meg tudják oldani a különböző üzleti területek hatékony munkavégzését. Már a kezdetektől a folyamatok és digitális tartalmak egy helyen történő kezelését tartottuk szem előtt. Ez a rendszer lett a BürOffice.

Átadtuk a schengeni vízum rendszert

2006.12.31 - Egy év fejlesztés után átadtuk a schengeni előírásoknak megfelelő vízumrendszert.

 

2009

BürOffice bevezetés az E.ON-nál

Több, mint féléves munka erdeményeként az E.ON megkezdte a BürOffice rendszer használatát az ügyfélszolgálati területen.

2010

Certop tanúsítás

2010.04.08-án a BürOffice rendszerrel megszereztük a Certop iratkezelésre vonatkozó tanúsítványát.

BürOffice bevezetés az Allianz-nál

2010.04.30-án élesítettük a BürOffice rendszert az Allianz Hungária Zrt-nél.

Business Navigator bevezetés az Allianz-nál

2010.08.30-án elindult a Business Navigator operatív CRM rendszer az Allianz-nál.

2011

Szponzoráció

2011.07.30 - 2011-től az atlétika iránti elkötelezettségből támogatjuk az évente megrendezésre kerülő magyar atlétikai versenyt, a Gyulai Memorial-t.

2013

BürOffice bevezetés a Raiffeisen-nél

2013.10.12 - Élesbe állt a BürOffice a Raiffeisen Bankban. 

2015

Mobil CRM bevezetés az Allianz-nál

2015. novemberében sikeresen átadtuk az Allianz részére a mobil CRM rendszert, melyet az üzetkötők Android készülékeken tudnak használni.

BürOffice bevezetés a Generali-nál

2015.12.17-én elindult a BürOffice rendszer a Generali Zrt-nél.

2017

ISO 27001 audit

2017.03.17 - 8 hónapos felkészülés után sikeresen teljesítettük az elvárásokat és megkaptuk az ISO27001 tanúsítást.

2019

BürOffice bevezetés a Diákhitelnél

2019.04.02-án élesítettük a BürOffice rendszert a Diákhitel Központ Zrt-nél.

2020

Vezetőség átalakítás

2020.01.27-én átalakítottuk a Quattrosoft vezetőségét, és megújult startégiával, új lendülettel kezdtük el 2020-as évet.

Új működési modell

2020.09.01. Megismerkedtünk egy amerikai cégirányítási modellel, aminek a Quattrosoft-ban történő bevezetése mellett döntöttünk. Ez egy hosszú, 18 hónapos folyamat első lépése.

2021

Átállás az EOS szerinti működésre

2021.01.01-től elkezdtük az Entrepreneurial Operating System (EOS) szerinti működést.

2023

Audax bevezetés

Fél éves munka után 2023.08.01-én az Audax Renewables átállt a BürOffice használatára.

White logo

1022 Budapest, Detrekő u. 2/B

Tel.: +36 (1) 382-7800

info@quattrosoft.hu

Alacsonyabb költség.
Átlátható működés.
Kiváló ügyfélélmény.