Operatív CRM rendszerünk pontosan követhetővé és kontrollálhatóvá teszi a cégen belüli értékesítési folyamatokat. Megkönnyíti az ügyfelek kezelését, a feladatok kiosztását, priorizálását, valamint hozzájárul a teljes körű ügyféladat-kezeléshez.

Az általunk fejlesztett Business Navigator egy olyan rendszer, ami egy cég értékesítői és üzletkötői munkafolyamatainak egészét támogatja és ellenőrizhetővé teszi. Ezen CRM rendszerünket elsősorban olyan pénzintézetek figyelmébe ajánljuk tehát, akik szeretnék profi szintre emelni ügyfélkezelési és belső kommunikációs folyamataikat.

A rendszer három felülettel rendelkezik:

  • Desktop alkalmazás: adminisztráció, kampánymanagement
  • WEB alkalmazás: érintéses és PC-s működésű felület az értékesítési vezetők támogatására
  • Mobil alkalmazás: értékesítők munkájának támogatása (natív Android és Windows Phone működés offline módon is)

Milyen kérdésekre ad választ a Business Navigator?

„Átláthatatlan az értékesítői tevékenység”

A rendszer az értékesítői csapat/terület munkáját (lehetőségek, találkozók, kötések) valós időben figyeli, és erről a hierarchia tetszőleges szintjén áttekintő képet ad.

„Kihasználatlan a nagy létszámú értékesítői hálózat”

Az értékesítési kampányok mellett lehetőség van állománygondozási feladatok időszakos vagy folyamatos kiadására, végrehajtására és ellenőrzésére is.

„Valós probléma az ügyféladatok szivárgásának lehetősége”

A rendszerben paraméterezhető, hogy adott kampányban / feladattípusban milyen ügyféladatok álljanak az értékesítő munkatársak rendelkezésére.

„Az ügyféladatok szétszórtan, több rendszerben vannak, az értékesítési feladatok kiadása nehézkes.”

Az értékesítői feladatokhoz tartozó ügyfél-adatok összegyűjtése több forrásrendszerből történhet.

„Egyedi ügyfélkezelési módszereinkhez nem illeszkednek más CRM rendszerek.”

A felmérés során teljes mértékben a vállalati igényekhez igazítható rendszerünk működése.

„Mérni szeretnénk ügyfélkezelési és üzletkötői tevékenységeink hatékonyságát.”

A kiosztott feladatok elvégzése alapján mért terhelési és teljesítménymutatók segítik a vezetők munkáját.

Az állandóan változó gazdasági környezetünkben stratégiai fontosságú az ügyfélkapcsolatok magas szintű, hatékony, a részletekre is kiterjedő kezelése. Ezen feladat megoldására hozta létre a Quattrosoft a Business Navigator rendszert: egy minőségi, robusztus, jól használható eszközt Partnereink értékesítési folyamatainak hatékony támogatására.

A rendszer az ügyfélkezelés összetett feladatait széleskörűen támogatja.

E funkciók hatékony használatát és a közöttük való eligazodás nehéz feladatát a teljes rendszerre kiterjedő helyzetérzékeny súgó segíti.

A Business Navigator kifejlesztését és továbbfejlesztését, valamint a testre szabását agilis szoftverfejlesztési módszertanunknak megfelelően végezzük.

A rendszer moduláris felépítése következtében olyan, a Partnerünkre szabott megoldást alakíthatunk ki, amely minden szempontból alkalmazkodik a vállalat igényeihez, és e mellett tartalmazza a dobozos CRM (Customer Relationship Management, ügyfélkapcsolat-kezelés) rendszerek által hordozott legjobb gyakorlatokat, mely lerövidíti a bevezetés átfutási idejét.

Az előnyös licencelési feltételeink költséghatékony rendszerbevezetést tesznek lehetővé.

Egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer szorosan együttműködik a már meglévő rendszerekkel: az információkat az alaprendszerekből folyamatosan kell elérnie, illetve azokat az értékesítési rendszerekbe eljuttatnia.

Ennek könnyű és hatékony megoldása kiemelt fontosságú, így a legkorszerűbb, aszinkron, üzenet alapú integrációt a rendszer egy önálló modulja, a Business Integration Modul biztosítja.

Ez fogadja a beérkező elektronikus tartalmakat, biztosítja az AD / LDAP szinkronizációt, és itt van lehetőség a munkafolyamatok szabály alapon történő automatikus irányítására, amely jelentősen csökkentheti az adminisztrációs terheket.

A Business Navigator alkalmazás széles körű beépített integrációs képességekkel rendelkezik a vállalat meglévő informatikai alap-infrastruktúrájához. A további integrációs igények kielégítését megkönnyíti a BürOffice Platform Integrációs Modulja.

A következőkben a rendszer főbb funkcióit mutatjuk be.

Alap CRM

A Basic CRM modulban találjuk az ügyfelek alap és interakciós adatait, ügyfélhez kapcsolódó dokumentumokat, valamint ez a modul ad keretet a rendszer hatékony használatához.

Tovább olvasom ➡

SFA (Sales Force Automation)

Az SFA modul támogatja a meglévő és jövőbeli (prospect) ügyfeleink felé történő értékesítést, végigvezetve a felhasználót a testre szabható értékesítési folyamaton.

Tovább olvasom ➡

Campaign Management

A Kampánymenedzsment (Campaign Management) alrendszer hatékonyan támogatja kampányok, célcsoportok létrehozását, kampányok végrehajtását különböző csatornákban és a kampányok sikerességének mérését, elemzését.

A Kampánymenedzsment alrendszer integráltan működik együtt az Basic CRM és SFA alrendszerekkel, biztosítva az ügyféllel történő interakciók teljes kontrollálhatóságát.

A rendszer biztosítja párhuzamos kampányok futtathatóságát, illetve a kampányok automatikus, eseményvezérelt indítását.

Tovább olvasom ➡

Reporting

A Business Navigator rendszerben keletkezett adatok – naplózás, felhasználói interakciók, adat-módosítások, stb. – kétféle javasolt úton nyerhetők ki további elemzés céljából, vagy készíthetők riportok.

Tovább olvasom ➡