Egyszerre több és különféle természetű válsággal szembesültünk az elmúlt néhány évben; egyesek szerint a polikrízis korszakát éljük. Milyen nehézségekkel néz szembe Magyarország, a magyar gazdaság és a magyar infokommunikációs szektor? Mi várható a világgazdaságban, hogyan csapódik az le itthon? A múlté már a chiphiány, és helyreálltak az ellátási láncok a szektorban? Milyen kockázatokat jelent a nyugati világ és Kína kereskedelmi háborúja? Ilyen körülmények között milyen stratégiával és technológiai megoldásokkal biztosítható az üzleti és technológiai reziliencia? Hogyan érhetik el a vállalatok, hogy a következő válság már felkészülten találja őket?
A szekciót egy kerekasztal-beszélgetés zárta Tálas Péter moderálásával, amelyben iparági szakértők vitatták meg a „leginnovatívabb szektor” kihívásait. Most csak a konklúziónál maradva: az üzleti környezet nagy sebességű változása állandósulni látszik, amihez akkor is alkalmazkodnunk kell, ha ehhez teljesen új képességeket, egyfajta adaptív rezilienciát kell kifejlesztenünk, és olyan szörnyetegeket kell legyőznünk, mint a konstans adaptációs stressz.
Résztvevők:
- Jobbágy László, Szerencsejáték Zrt;
- Kárai Anita, HumanField;
- Dr. Pap Sándor, NHIT;
- Tresch András, Quattrosoft
