A Kampánymenedzsment (Campaign Management) alrendszer hatékonyan támogatja kampányok, célcsoportok létrehozását, kampányok végrehajtását különböző csatornákban és a kampányok sikerességének mérését, elemzését.

A Kampánymenedzsment alrendszer integráltan működik együtt az Basic CRM és SFA alrendszerekkel, biztosítva az ügyféllel történő interakciók teljes kontrollálhatóságát.

A rendszer biztosítja párhuzamos kampányok futtathatóságát, illetve a kampányok automatikus, eseményvezérelt indítását.

  • Célcsoportkezelés: Célcsoportok átvétele az analitikus rendszerből. Opcionálisan lehetőség van célcsoportképzésre a Kampánymenedzsment rendszeren belül is, a rendelkezésre álló ügyféladatok, ügyféltulajdonságok és az ügyfelekhez tartozó termékek adatai alapján.
  • Csatornakezelés: A Kampánymenedzsment rendszer integrálható a kommunikációs csatornákkal, akár kétirányú kapcsolatot kiépítve. A rendszer kezelni képes az SMS, email csatornákba küldött és fogadott üzeneteket, összekapcsolható telefonhívásokat és DM leveleket kezelő rendszerekkel (pl.: IVR, Call Center, Print Shop, TcT, Maileon). Igény szerint bővíthető más médiumok – például internetes hirdetési kampányok – irányába.
  • Ügyfélszolgálat figyelés: Az egyik legfontosabb kommunikációs csatorna az ügyfelek felé az Ügyfélszolgálat. Az Ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépő ügyfelek interakcióit a Kampánymenedzsment is figyeli és kampányhoz köti.
  • Termékajánló: Lista alapú termékajánlások és priorizálások kezelése. A lista az értékesítés folyamata során végig „szem előtt van”, bármikor felhasználható.
  • Kampánylétrehozás és futtatás: Kampányok létrehozása, futtatása. A kampányokat ütemezetten, programban is lehet futtatni.
  • Kampány monitoring: Kampányok futtatásakor az ügyfélvisszajelzések alapján a rendszer összeköti az egyes interakciókat, ezzel teszi mérhetővé egy kampány sikerességét.
  • Automatizált, eseményvezérelt kampányok: Lehetőség van definiált kampányok automatikus futtatására időzítés vagy egyéb szabályokkal meghatározott esemény bekövetkeztekor.
  • Analitikus adatbázis töltés: Interfészt biztosít minden, a kampányokkal összefüggő adatot melyeken elemzéseket lehet végezni. Az elemzéshez és nyomkövetéshez szükséges adatokat a Business Navigator rendszer egészéből és megfelelően kialakított eljárások alapján gyűjti.