A Basic CRM modulban találjuk az ügyfelek alap és interakciós adatait, ügyfélhez kapcsolódó dokumentumokat, valamint ez a modul ad keretet a rendszer hatékony használatához.

  • Ügyféladatok kezelése: Teljes körű ügyféladat-kezelés: új felvitele, vagy potenciális ügyfelek átfordítása, meglévők módosítása, keresés, kiegészítő adatok rögzítése, módosítása, stb.
  • Kapcsolat kezelés: Minden, az ügyféllel kapcsolatos interakció, adatmódosítás kezelése, naplózása. Minden változás visszakövethető, segítve az ügyfelekkel történő kapcsolattartást: outbound, inbound hívások, adatváltoztatások, értékesítések, lemondások, ügyféllel kapcsolatos feladatok, stb.
  • Ügyfélhez kapcsolódó dokumentumok kezelése: Szkennelt dokumentumképek illetve elektronikus dokumentumok (pl. e-mail, Word, Excel csatolása az ügyfélhez).
  • Szükség esetén átmenetileg az ügyfélhez tartozó bármilyen dokumentumot (pl. Szerződés) elérhető lehet tenni pl. állománygondozási feladathoz.
  • Feladatkezelés: Teljes körű jogosultságfüggő feladatkezelés. Lehetőség van feladatok létrehozására, kiosztására, delegálására, módosítására stb. A kiosztott feladatok és azok elvégzése alapján mért terheltség és teljesítménymutatók segíthetik a vezetőket a hatékony munkaszervezésben.
  • Naptár: A felhasználóhoz vagy ügyfélhez kötődő események, feladatok naptár nézete. A naptár tartalma szinkronizálható Microsoft Exchange naptárjával.

A vezetők ráláthatnak a kollégáik naptárára, így a tervezett heti/havi találkozószám alakulását realtime tudják figyelni.

A Business Navigator támogatja a mentorált találkozók kezelését, valamint kezeli az egyéb időponokat és a szabadságokat, így a Call Center tud úgy találkozót rögzíteni a pl. területileg illetékes értékesítő naptárába, hogy az biztosan ráérjen, ne ütközzön mással.