A Business Navigator egy komplett CRM rendszer, amely láthatóvá és irányíthatóvá teszi vállalata értékesítési tevékenységét. Három felülettel rendelkezik: egy teljes funkcionalitású desktop alkalmazás, webes felület és mobilalkalmazás az úton lévő értékesítőknek.
A Business Navigator a leggyakoribb értékesítési problémákat: átláthatóvá teszi a folyamatokat, maximalizálja az értékesítői hálózat kihasználtságát, védi az ügyféladatokat és egy helyre gyűjti a korábban szétszórt információkat.
A Business Navigator több kulcsfontosságú modullal rendelkezik. Az Alap CRM modulban kezelheti az ügyféladatokat, követheti az interakciókat és tárolhatja a dokumentumokat. Az Értékesítési Folyamat Automatizálás (SFA) segít a lead-ek kezelésében, ajánlatok készítésében és a munkafolyamatok irányításában. A Kampánymenedzsment lehetővé teszi célcsoportok kialakítását és automatizált kampányok futtatását. A Riporting modul pedig biztosítja a valós idejű teljesítménymutatókat, gyorsriportokat és az adatok exportálását további elemzésekhez.
A rendszer moduláris felépítése lehetővé teszi a testre szabást, miközben beépített integrációs képességei könnyű kapcsolódást biztosítanak meglévő rendszerekhez. Az agilis módszertannal végzett fejlesztés és implementáció gyors bevezetést tesz lehetővé.
A Business Navigator segítségével azonnal észreveheti a teljesítményváltozásokat, hallhatja az ügyfelek visszajelzéseit, és érezheti a hatékonyabb működés előnyeit.
Adminisztrátoroknak: Teljes funkcionalitású a haladó felhasználók számára. Tartalmaz adatvizualizációt és eszközöket a maximális hatékonyság érdekében.
Értékesítési vezetőknek: Böngészőalapú hozzáférés telepítés nélkül. Széleskörű irányítópultot kínál, amely megjeleníti a munkafolyamatokat és teljesítménymutatókat.
Értékesítőknek: Érintésre optimalizált alkalmazás a funkciók útközbeni eléréséhez. Megtekintheti az adatokat és folyamatosan követheti a kampányokat bárhonnan, azonnali értesítésekkel.
A kiosztott feladatok elvégzése alapján mért terhelési és teljesítménymutatók segítik a vezetők munkáját.
Az állandóan változó gazdasági környezetünkben stratégiai fontosságú az ügyfélkapcsolatok magas szintű, hatékony, a részletekre is kiterjedő kezelése. Ezen feladat megoldására hozta létre a Quattrosoft a Business Navigator rendszert: egy minőségi, robusztus, jól használható eszközt Partnereink értékesítési folyamatainak hatékony támogatására.
A rendszer az ügyfélkezelés összetett feladatait széleskörűen támogatja. A funkciók hatékony használatát és a közöttük való eligazodás nehéz feladatát a teljes rendszerre kiterjedő helyzetérzékeny súgó segíti.
A Business Navigator továbbfejlesztését, valamint a testre szabását agilis szoftverfejlesztési módszertanunknak megfelelően végezzük.
A rendszer moduláris felépítése következtében olyan, a Partnerünkre szabott megoldást alakíthatunk ki, amely minden szempontból alkalmazkodik a vállalat igényeihez, és e mellett tartalmazza a dobozos CRM (Customer Relationship Management, ügyfélkapcsolat-kezelés) rendszerek által hordozott legjobb gyakorlatokat, mely lerövidíti a bevezetés átfutási idejét.
Az előnyös licencelési feltételeink költséghatékony rendszerbevezetést tesznek lehetővé.
Egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer szorosan együttműködik a már meglévő rendszerekkel: az információkat az alaprendszerekből folyamatosan kell elérnie, illetve azokat az értékesítési rendszerekbe eljuttatnia.
Ennek könnyű és hatékony megoldása kiemelt fontosságú, így a legkorszerűbb, aszinkron, üzenet alapú integrációt a rendszer egy önálló modulja, a Business Integration Modul biztosítja.
Ez fogadja a beérkező elektronikus tartalmakat, biztosítja az AD / LDAP szinkronizációt, és itt van lehetőség a munkafolyamatok szabály alapon történő automatikus irányítására, amely jelentősen csökkentheti az adminisztrációs terheket.
A Business Navigator alkalmazás széles körű beépített integrációs képességekkel rendelkezik a vállalat meglévő informatikai alap-infrastruktúrájához. A további integrációs igények kielégítését megkönnyíti a BürOffice Platform Integrációs Modulja.
A következőkben a rendszer főbb funkcióit mutatjuk be.
A Basic CRM modulban találjuk az ügyfelek alap és interakciós adatait, ügyfélhez kapcsolódó dokumentumokat, valamint ez a modul ad keretet a rendszer hatékony használatához.
A modul fő funkciói a következők:
A vezetők ráláthatnak a kollégáik naptárára, így a tervezett heti/havi találkozószám alakulását realtime tudják figyelni.
A Business Navigator támogatja a mentorált találkozók kezelését, valamint kezeli az egyéb időponokat és a szabadságokat, így a Call Center tud úgy találkozót rögzíteni a pl. területileg illetékes értékesítő naptárába, hogy az biztosan ráérjen, ne ütközzön mással.
Az SFA modul támogatja a meglévő és jövőbeli (prospect) ügyfeleink felé történő értékesítést, végigvezetve a felhasználót a testre szabható értékesítési folyamaton.
A modul fő funkciói a következők:
A Business Navigator támogatja a mentorált találkozók kezelését, valamint kezeli az egyéb időponokat és a szabadságokat, így a Call Center tud úgy találkozót rögzíteni a pl. területileg illetékes értékesítő naptárába, hogy az biztosan ráérjen, ne ütközzön mással.
A Kampánymenedzsment (Campaign Management) alrendszer hatékonyan támogatja kampányok, célcsoportok létrehozását, kampányok végrehajtását különböző csatornákban és a kampányok sikerességének mérését, elemzését.
A Kampánymenedzsment alrendszer integráltan működik együtt az Basic CRM és SFA alrendszerekkel, biztosítva az ügyféllel történő interakciók teljes kontrollálhatóságát.
A rendszer biztosítja párhuzamos kampányok futtathatóságát, illetve a kampányok automatikus, eseményvezérelt indítását. A modul a következő funkciókat támogatja:
A Business Navigator rendszerben keletkezett adatok – naplózás, felhasználói interakciók, adat-módosítások, stb. – kétféle javasolt úton nyerhetők ki további elemzés céljából, vagy készíthetők riportok.
A modul fő funkciói a következők:
1022 Budapest, Detrekő u. 2/B
Tel.: +36 (1) 382-7800
info@quattrosoft.hu
Alacsonyabb költség.
Átlátható működés.
Kiváló ügyfélélmény.